Üdvözlet

Felhasználónév:

Jelszó:


Adatok megjegyzése

[ ]
[ ]
[ ]

Online

Vendégek: 1
Tagok: 0
Ezen a lapon: 1
Tagok: 239, legújabb: sanya9906

Szavazás


Melyik alábbi játékokkal játszol a leggyakrabban?



Sokszereplős online szerepjátékokkal (MMORPG)

Sokszereplős online stratégiai játékokkal (MMORTS)

Sokszereplős online lövöldözős játékokkal (MMOFPS)

Egyéb, online többjátékos (multiplayer) játékokkal

Fórumos, emailes, chates szerepjátékokkal (FRPG)

Számítógépes egyszemélyes (single player) szerepjátékokkal (CRPG)

Asztali szerepjátékokkal (RPG)

Táblás / asztali vagy gyűjtögetős kártyákon alapuló stratégiai játékokkal

Élő szerepjátékokkal (LARP, live)

Egyikkel sem játszom (gyakran)!



Kiírta Ricardos
szavazat: 1296
Korábbi szavazások


Kedves Érdeklődő, kedves Játékos!
Ez az oldal azért jött létre, hogy a 2011-ben kezdődő "Játékos Lét" kutatásban résztvevő játékosok számára megosszam a kutatás eredményeit. Az idő múlásával kialakult egy olyan kiváló kutatói, szakmai csapat, amelynek összes tagja a specifikus egyéni tudását "összerakva" közösen elkezdett dolgozni a JátékosLét jövőjének felépítésében. A JátékosLét Kutatóközpont (JLK) célja bemutatni az online játékosok világát, másrészről pedig a mai világunkban rejlő azon lehetőségeket, hogy hogyan tudunk boldogabban, játékosabban élni a játékok és játékos mechanizmusok bevonásával. A Kutatóközpont különös hangsúlyt fektet az ún. "Gamification"-nek nevezett jelenség valós értékeire, hogy a jövőben minden fontos intézményben megjelenjenek és elterjedjenek az életünket könnyebbé tevő játékos mechanizmusok. A JátékosLét Portál és Facebook oldala a játékok világáról, életminőséget javító hasznosságáról szóló aktuális hírekről, eseményekről, kutatásokról és projektekről számol be, támogatva ezzel a játékos társadalom elismertségét.

Jó kalandozást és sok örömöt a játékok világában!

Üdvözlettel:

Fromann Richárd
JátékosLét Kutatóközpont (JLK) alapító vezetője
Facebook MySpace Twitter

A mobil momentumok bevonása a tanulási folyamatba
kedd 17 május 2016 - 20:37:30 | Posztolta: Ricardos

Ezúttal Kenéz András vendégszerzőnk írt egy blogpost a játékosítás egy kérdéséről, a felsőoktatási tapasztalatai alapján, melynek címe: "A mobil momentumok bevonása a tanulási folyamatba".

Facebook MySpace Twitter

Öt év után befejeződött az “F-modell” validálása - élesben használható az “Önértékelő Játék-Motivációs Teszt”
hétfő 09 május 2016 - 00:35:28 | Posztolta: Ricardos


A 2010 óta tartó “JátékosLét” elnevezésű kutatás egyik legfontosabb célja és szakmai eredménye annak az újszerű játékos-tipológiának a megalkotása, amely alapján motivációs szempontból sorolhatjuk be különböző kategóriákba a játékosokat. A 2011 és 2015 között zajló JátékosLét felmérésbe több mint 30.000 magyarországi játékos került bevonásra, és a több tízezernyi adataiból markánsan rajzolódott ki egy 7 kategóriából álló játék-motivációs énkép tipológia.

Facebook MySpace Twitter

A JátékosLét Kutatóközpont gyakornoki programot hirdet
kedd 03 május 2016 - 15:14:07 | Posztolta: Ricardos


Keressük azokat a főiskolás/egyetemi tanulmányokat folytató (vagy már végzett, de sok szabadidővel rendelkező), kreatív, jó problémamegoldó és játékszerető érdeklődőket, akik szeretnének komolyabban megismerkedni a játékosítás területével és részt venni izgalmas gamifikációs projektekben.

Facebook MySpace Twitter

JátékosLét a "Szertár" c. műsorban - "Gémerkedj okosan, avagy a játékosítás rejtelmei"
péntek 26 február 2016 - 15:21:54 | Posztolta: Ricardos


A JátékosLét Kutatóközpont szakmai vezetője, Damsa Andrei volt a vendége a "Szertár" című műsorban. Játékosításról beszélgettünk az oktatásban, a munkahelyen és egyéb környezetekben. Beszéltünk az előnyökről és arról is, hogy hogy lehet elkerülni a buktatókat.

A beszélgetést itt hallgathatjátok meg.

Facebook MySpace Twitter

Hogyan tegyük szórakoztatóvá gamifikációval a vállalati eLearninget?
hétfő 22 február 2016 - 23:10:41 | Posztolta: Ricardos

2013-ban Gartner azt jósolta, hogy 2015-re a vállalati folyamatok több mint 50%-a lesz játékosított, és a világ 1000 legnagyobb vállalatának 40%-a figyelembe veszi a gamifikációt az üzleti előnyök érdekében. Bár a számok azt sugallják, hogy a játékosítás ennyire nem terjedt el, de az tagadhatatlan, hogy az eLearning területén sokkal nagyobb az érdeklődés a játékosítás iránt, mint valaha. Ez a cikk 3 példán keresztül vizsgálja, mit jelent a gamification a vállalati eLearning területén.

Facebook MySpace Twitter

Átadtuk a nyereményt a 2015. évi JátékosLét Kutatás nyertesének, Krepsz Józsefnek (Dunavecse, 28)!
péntek 08 január 2016 - 22:47:34 | Posztolta: Ricardos
HP-Horváth Péter (GameStar) - Krepsz József - Fromann Richárd (JátékosLét)


A 2015. évi JátékosLét Kérdőívet idén is nagy számú, közel 7.000 játékos töltötte ki 2015 decemberében, akik között kisorsolt nyertes Krepsz József, 28 éves, Dunavecsén élő játékos lett! Január 7-én ő vehette át a GameStar/Project029 által felajánlott 100.000 forint értékű vásárlási utalványt!


Facebook MySpace Twitter

Megvan az 5. JátékosLét Kérdőív Nyertese!
vasárnap 03 január 2016 - 22:31:15 | Posztolta: Ricardos


A JátékosLét Kutatóközpont december 31-én lezárta - a GameStar magazinnal közösen futtatott - 2015. évi. JátékosLét Kérdőívet, és egyúttal kisorsolta a 100 ezres nyeremény nyertesét!

Facebook MySpace Twitter

2015. évi JátékosLét Kérdőív (7.000 játékos részvételével) - LEZÁRVA!
csütörtök 31 december 2015 - 14:24:43 | Posztolta: Ricardos


Kedves Játékosok!

Ezúton tájékoztatunk Titeket, hogy a 2015. évi (5.) JátékosLét Kérdőív december 31-én, 12 órakor lezárult. A 100.000 forint értékű vásárlási utalvány sorsolásának eredményével kapcsolatban hamarosan jelentkezünk!

A 2015. december 11 és december 31 között futó kérdőív iránt idén is óriási volt az érdeklődés, és ebben a bő két hétben 6.977 játékos kapcsolódott be az 5. JátékosLét Kutatásba, így az 5 év alatt már átléptük a 30.000-es számot is!

Facebook MySpace Twitter

Végre itt a 2015. évi JátékosLét Kérdőív, amelynek kitöltésért 100.000 Ft,-ot nyerhetsz!
szombat 12 december 2015 - 00:16:44 | Posztolta: Ricardos

Kedves Játékosok!

A JátékosLét Kutatóközpont - a GameStar magazinnal közösen: "Idén is indul a nagy gamer kutatás, pár válasszal most nagyot nyerhetsz!" - december 11-én elindította a 2015. évi. országos online játékos felmérését (5. JátékosLét Kutatást). A kérdőívet kitöltők között - GameStar/Project029 jóvoltából - 100.000 Forint értékű VÁSÁRLÁSI utalványt sorsolunk ki, amelyet a szerencsés nyertes az 576 Kbyte boltokban vásárolhat le.

A tavalyi, 2014. évi felmérés nyerteséről itt olvashatsz.

Facebook MySpace Twitter

1. JátékosNap a PlayIT-en!
szerda 02 december 2015 - 22:54:23 | Posztolta: Ricardos


November 28/29-i hétvégén végre - sok-sok éve tartó tervezés után - megrendezésre került az 1. JátékosNap a budapesti PlayIT-en, ahol 20 játékos kiállító, és 40 előadó mutathatta be a játékok erejének, jelentőségének és alkalmazásának lehetőségeit!

Oldal:  [1] 2 3 4 5 6
Ez az oldal e107 portál rendszert használ, és a GNU GPL licensz alatt lett kiadva.